Ez Erzsébet, ez az élet

Utolsó kommentek

Pesterzsébet képek

2012.05.11. 15:51 legFerles

Nyárindító Kézművesvásár a Tátra téri piacon

A kerületben kísérlet jelleggel megrendezésre került a majálisi kézművesvásár. A hosszú hétvége első napján igen melegre ébredtünk, de semmi sem számított, megjelentünk, részt vettünk a rendezvényen! Biciklire pattantunk, és sportosan kitekertünk a piacra. (Bár nem tudom, hová lett a biciklitároló...megoldottuk!)

A rendezvény legszembetűnőbb eleme az állatsimogató volt, körülötte rengeteg vidám gyerekkel, akik megőrültek a lámáért, póniért, szamárért, kecskéért-kis kecskéért és a pár hónapos rackajuhokért!!! (forrás: Helyi Téma). Felnőtt lévén első utam nekem is az állatokhoz vezetett, fényképezőgép elő, megörökítettem az állatokat - bár a gyerekektől elég nehéz volt odaférkőzni :D Nem szólva arról, hogy a piac egyetlen és gyönyörű lámája szinte "telibe köpött" kísérletezésem közepette, illetve némi megvadulás után - sajnos nem voltak sokat árnyékban - majdnem kijött közénk, de szerencsére a kerítés éppen csak megakadályozta ebben.

 

Ennek örömére helyet változtattam, és csak a sarokból fotóztam és figyeltem őket, de úgy éreztem, a láma nem felejtett el, és ő is figyel engem, bárhová megyek! De azért sikerült olyan képet készíteni róla, amikor háttal volt, és így mutatta meg testének gyönyörű idomait. 




A kézművesek több helyről érkeztek és mutatták be különböző termékeiket, saját készítésű árukészletüket. Többek között lehetőség volt gyöngyöt fűzni és fát faragni is. Emellett fazekas termékek, rongybabák, fajátékok, rengeteg különböző típusú ínyenc méz, pálinka, bőráruk is kaphatók voltak ezen a napon. 




Kis utánaolvasás segítségével megtudtam, hogy érdeklődés és igény kérdése, milyen sűrűn rendezhetnének hasonló vásárokat, de a szervező cég nyitott ezzel kapcsolatban: ők akár havi szinten is el tudnák képzelni a rendezvény gyakoriságát. 

Hajrá! Legyen így!

 

Szólj hozzá!

Címkék: piac kézműves szabadidő majális kézműves vásár állatsimogatás


A bejegyzés trackback címe:

https://pesterzsebet.blog.hu/api/trackback/id/tr824502662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása